تگ جاسوئیچی سیماران

Simaran Tag Rfid

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع محصول: تگ جاسوئیچی
فروشنده فروشنده: سیتی برق
آماده ارسال ناموجود
64,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تگ جاسوئیچی چیست؟ در واقع تگ یک مدار الکترونیکی می باشد، این مدار الکترونیکی حاوی دیتا، پس از نزدیک شدن به کارتخوان ایجاد میدان مغناطیسی کرده و به میکروکنترلر ماژول کارتخوان پالس ارسال می کند. تگ دربازکن با اضافه شدن به پنل آیفون تصویری کارتخوان (منظور از اضافه شدن یعنی شناساندن تگ به پنل) همچون یک کلید برای باز کردن در عمل می کند. با قرار دادن تگ جلوی قسمت کارتخوان پنل دربازکن تصویری، درب باز خواهد شد.

محصولات مرتبط

تگ جاسوئیچی سیماران:

با حضور شرکت ها و برند های مختلف در راستای مدیریت تردد ساختمان های مسکونی و تجاری، سالانه شاهد ماژول ها و تجهیزات جانبی هستیم که کمک شایانی به مصرف کنندگان آیفون تصویری می کند. شرکت سیماران با به کارگیری مهندسان و خط تولید تماما ایرانی به ارائه استاندارد روز اروپا پرداخته و آن ها را در اختیار خریداران خود قرار داده است. یکی از مهم ترین مسائل در زندگی روزمره، حذف کلید های آهنی درب ساختمان است تا در اثر مفقودی دیگر نگران امنیت محیطی و در نظر گرفتن هزینه اضافی جهت ساخت دوباره کلید مکانیکی نداشته باشیم.

ویژگی ها:

  • فرکانس عملکرد 125 کیلو هرتز.
  • قابل استفاده در انواع پنل های کارتخوان و سیستم های کنترل تردد.

نحوه کارکرد تگ جاسوئیچی سیماران:

Radio Frequency Identification یا به اختصار RFID سیستمی است که هویت و نهاد یک محصول را از طریق اعداد سریالی به صورت بی سیم انتقال می دهد. در واقع این یک روش ذخیره سازی داده و بازیابی آن است که از طریق امواج رادیویی صورت می گیرد. همچون بارکد که میتواند اطلاعات و داده های مرتبط با آیفون تصویری سیماران را ذخیره سازی کند. تگ های RFID دارای شناسه های منحصر به فردی هستند که با سوابق پایگاه داده های انبار مطابق داده می شوند. تگ های RFID در دو نوع Passive و Active هستند که به دلیل وجود استاندارد های جهانی در ساخت این نوع قطعات تمامی شرکت های آیفون تصویری ایرانی از این کارت ها پشتیبانی میکنند. تگ RFID غیر فعال دارای فرستنده نیستند و به سادگی امواج رادیویی را به آنتن گیرنده منعکس می کنند. تگ های RFID فعال در حقیقت یک میکرو چیپ با یک آنتن هستند که روی محصولات نصب شده و اطلاعات را به کامپیوتر ها ارسال می کنند. تگ های RFID فعال عموما بر روی دارایی های بزرگ همچون اتومبیل ها و کانتینرهایی که محصولات را در مسافت طولانی حمل می کنند، نصب می شود. تگ های RFID غیر فعال به دلیل عدم تجهیز به منبع تغذیه درونی و فرستنده و ارزان قیمت بودن برای باز کردن نمایشگر های رنگی به کار میرود و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و از تگ مغناطیسی فعال نیز ارزان تر هستند.

برای خرید عمده و دریافت لیست قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در سیتی برق تماس حاصل فرمائید.

نوع محصول
تگ جاسوئیچی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...