المنت بخاری برقی - مدل 750

Electric Heater Element - Model 750

از {{model.count}}
انتخاب وات:
وات را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 0.004 کیلوگرم
  • ابعاد: 1 × 1 × 440 سانتی‌متر
  • رنگ: استیل
  • تنظیمات حرارت: ندارد
فروشنده فروشنده: سیتی برق
آماده ارسال ناموجود
8,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

معرفی المنت بخاری برقی - مدل 750:

المنت فنری حرارتی یک نوع المنت الکتریکی گرمایی است. این المنت یک سیم دارای مقاومت الکتریکی است؛ مقاومت در این المنت  به‌گونه‌ای است که برای نمونه اگر جریان الکتریکی زیادی در یک سیم نازک ساده به شکل المنت برقرار شود (اتصال کوتاه) سیم در عرض چند صدم ثانیه ذوب می‌شود؛ اما المنت‌ها این خاصیت را ندارند و جریان‌های بسیار زیادی را می‌توانند تحمل کنند که به‌دور یک استوانهٔ عایق نارسانا از جنس سرامیک یا خاک نسوز پیچیده شده است و گذشتن جریان برق از آن گرما تولید می‌کند. این مقاومت‌ها از جنس کُرُم و نیکل (نیکروم) یا ترکیبات الو کروم ساخته می‌شوند و با توان‌های مختلف در بازار موجودند.

 بیشتر المنت‌ها را از جنس نی کروم (۸۰/۲۰) می‌سازند(۸۰٪ نیکل، ۲۰٪ کرومیوم). این ماده از این نظر که مقاومت الکتریکی بالایی دارد و هنگام نخستین گرم‌شدن روی خودش لایهٔ چسبنده‌ای از اکسید کروم تشکیل می‌دهد که مانع اکسید شدن بخش‌های داخلی و سوختن یا شکستن آن می‌گردد مطلوب است.

باید در نظر داشته باشید از سیم المنت به‌تنهایی نمی‌توان به‌صورت مستقیم استفاده کرد؛ زیرا هم اتصال الکتریکی یعنی احتمال برق‌گرفتگی وجود دارد هم انتقال دما به‌صورت کند انجام می‌گیرد که این باعث شکستگی سیم المنت می‌شود. سیم المنت‌ها را باتوجه‌به نوع استفاده درون روکش‌های عایق شده قرار می‌دهند که این روکش‌ها هم انتقال دهی دما را بهتر می‌کنند هم احتمال برق‌گرفتگی و اتصال الکتریکی را به صفر می‌رسانند بیشترین کاربرد المنت‌ها در بخاری‌های برقی و آبگرم کن‌های برقی و سماور برقی و اتوبخار و همچنین چای‌سازها است همچنین از المنت‌های کوچک در سشوارها نیز برای افزایش حرارت باد سشوار استفاده می‌شود. این المنت‌ها از سیم‌های کروم نیکل ساخته شده که حالت فنری مانند دارند. 

برای خرید عمده و دریافت لیست قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در سیتی برق تماس حاصل فرمائید.


📞 09371711100 📞

وزن
0.004 کیلوگرم
ابعاد
1 × 1 × 440 سانتی‌متر
رنگ
استیل
تنظیمات حرارت
ندارد
حداکثر توان گرمایشی
۷۵۰ وات
تعداد در کارتن
10 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...