محافظ جان ترکیبی C40 آمپر مگنتیک دنا الکتریک

Combined life Protector C40A Magnetic Dena Model C40-10K

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل: C40-10K
  • وزن: 0.230 کیلوگرم
  • ابعاد: 8 × 4 × 9 سانتی‌متر
  • جنس بدنه: پلی آمید
فروشنده فروشنده: سیتی برق
آماده ارسال ناموجود
580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نحوه عملکرد کلید محافظ جان دنا الکتریک به این صورت است که از مقایسه اختلاف بین جریان رفت و جریان برگشت در صورت وجود اختلاف بین جریان رفت و جریان برگشت مدار را قطع می کند. به زبان ساده تر، این کلید جریان ورودی به دستگاه و جریان خروجی از آن را اندازه گیری می کند. در حالت عادی مقدار جریان رفت با جریان برگشت برابر است. ولی اگر اختلافی وجود داشته باشد، این اختلاف جریان می تواند به دلیل وجود اتصال بین هریک از سیم های فاز یا قسمت های الکتریکی مدار با بدنه باشد که به اصطلاح نشتی جریان گفته می شود. در صورت وجود نشتی جریان، کلید محافظ جان این نشتی جریان را تشخیص و مدار را قطع می کند. این مقدار جریان های نشتی کوچک توسط کلید مینیاتوری شناسایی نمی شوند و در ساختمان سبب آتش سوزی شده و یا برای کاربر ایجاد برق گرفتگی می کنند. کلیدهای محافظ جان در صورت وقوع جریان نشتی در کسری از ثانیه و به سرعت عمل کرده و مدار را قطع می کنند. مورد استفاده این محصول بیشتر بدلیل جلوگیری از اتصال کوتاه، برق گرفتگی است.

انواع کلید مینیاتوری مبتنی بر عملکرد

1- کلید نوع B:

کلید تیپ B مناسب مصارف خانگی و روشنایی می باشد، که به سرعت در مقابل جریان اضافه بار (بین 3 تا 5 برابر جریان نامی) عکس العمل نشان داده و مدار را قطع می کند.

2- کلید نوع C:

کلید تیپ C بیشتر مصرف صنعتی دارد و جهت راه اندازی محافظت از موتورهای کوچک و کم توان مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این کلید مینیاتوری به این شکل  است که جریان های بین 5 تا 10 برابر جریان نامی را، به عنوان اتصال کوتاه تشخیص داده و مدار را قطع می کند.


برای خرید عمده و دریافت لیست قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در سیتی برق تماس حاصل فرمائید.

مدل
C40-10K
وزن
0.230 کیلوگرم
ابعاد
8 × 4 × 9 سانتی‌متر
جنس بدنه
پلی آمید
رنگ
سفید
منحنی قطع
C
جریان
40 آمپر
قدرت قطع
10000 آمپر
ولتاژ عملکرد
230 - 400 ولت
تعداد در کارتن
60

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...