هندزفری بلوتوثی باسئوس - مدل SIMU S1 New

Baseus SIMU S1 Wireless Handsfree

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 0.16 کیلوگرم
  • جنس بدنه: ABS + PC
  • رنگ: مشکی
  • امکانات ارتباطی: NFC
فروشنده فروشنده: سیتی برق
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

هندزفری بیسوس با قابلیت استفاده در دو حالت حذف نویز و شنیدن صدای محیط طراحی شده است. این هندزفری از دو تکنولوژی ANC و Ambient Mode بهره‌مند است. 

تکنولوژی ANC: در این هندزفری از یک میکروفون حساس به نویز و یک چیپ پردازش DSP دو هسته‌ای تشکیل شده که به خوبی به تفکیک نویزها پرداخته و آنها را بلاک کرده و مانع از رسیدنشان به گوش شما می‌شوند. این امر به خوبی کمک می‌کند تا بتوانید تمامی تمرکز خود را روی آنچه که می‌شنوید گذاشته و از اطراف خود هرگز صدایی نشنوید.

 تکنولوژی Ambient Mode: این حالت به گونه‌ای است که هندزفری اجازه ورود کمی از صداهای اطراف را به شما می‌دهد تا بتوانید با خیالی راحت در خیابان قدم زده و حواستان به اطراف خود باشد. در غیر این صورت اگر در خیابان در حال رفت و آمد باشید، صداهای محیط را نخواهید شنید و امکان تصادف کردن وجود دارد.

 پشتیبانی از تکنولوژی HiFi: این تکنولوژی باعث می‌شود که آنچه را که می‌شنوید با کیفیت اصلی خود باشد و تغییری روی آنچه که ضبط شده ایجاد نمیکند؛ همچنین از به هم ریختگی امواج صوتی نیز جلوگیری می‌کند. مورد دیگری که باید در رابطه با این تکنولوژی مطرح کرد، پاسخ فرکانسی بسیار دقیق آن است که سبب شنیده شدن صدایی با جزئیات خواهد شد.

 پشتیبانی از فناوری AAC و SBC: قابلیت رمزگذاری و رمزنگاری فایل‌های صوتی AAC و SBC. فایل صوتی  AAC به طور مختصر فرمتی همانند MP3 است؛ که در نرخ بیت معین، کیفیت و جزئیات بیشتری را پوشش می‌دهد و SBC برای انتقال داده به دستگاه خروجی صدا کاربرد دارد یعنی به طور خلاصه می‌توان گفت که کدک‌های صوتی بیشتری شناسایی می شوند و می توانید بازه وسیع تری از موسیقی ها را با جزئیات بالا گوش کنید.

برای خرید عمده و دریافت لیست قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در سیتی برق تماس حاصل فرمائید.

وزن
0.16 کیلوگرم
جنس بدنه
ABS + PC
رنگ
مشکی
امکانات ارتباطی
NFC
نوع اتصال
بی‌سیم
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
5 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
5 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
1.5 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت استندبای
300 ساعت
ظرفیت باتری
380 میلی‌آمپر ساعت
رابط‌ها
جک ۲.۵ میلی‌متری صدا
ویژگی‌های خاص
میکروفون، Noise Cancelling Microphone ،Noise Cancelling Headphone، دارای محفظه شارژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...