کلید کراکس پارت الکتریک مدل کلاسیک - کد 3896B4008

Part Electric Socket Classic Model- Code 3896B4008

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع محصول: کلید کراکس
  • کد محصول: 3896 - 4008
  • وزن: 0.12 کیلوگرم
  • ابعاد: 1 × 9 × 9 سانتی متر
فروشنده فروشنده: سیتی برق
آماده ارسال ناموجود
162,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برند پارت الکتریک ضمن احترام به سلایق و با در نظر گرفتن نیاز بازار دکوراسیون مدرن و امروزی اقدام به طراحی و معرفی کلید و پریزهای مختلف و رنگی نموده است. فریم (قاب) کلید و پریز های شرکت پارت امکان ترکیب با مغزی یا مکانیزم (قسمت وسط قاب) در رنگ مشکی و سفید را دارد که می توانید به سلیقه خود بهترین گزینه رنگ مغزی و قاب  را انتخاب کنید. شرکت پارت الکتریک مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد.

محصولات مرتبط

کلید کراکس پارت الکتریک برای روشن و خاموش کردن لامپ و وسایل برقی از چندین نقطه مختلف بکار می رود. با کلید کراکس یا کلید صلیبی شما می توانید یک لامپ در راه پله را از چندین نقطه مختلف روشن و خاموش کنید. به دلیل اینکه این نوع کلیدها اغلب در محیط های باز بکار می روند لذا از جنس پلی کربنات جهت حفظ مقاومت آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های برتر کلید پارت الکتریک مدل کراس داشتن چراغ در بدنه کلید است. با وجود چراغ می توان حتی در محیط های تاریک نیز کلید را به سهولت پیدا نمود. بنابراین چنانچه به دلیل نبود برق و یا خرابی لامپ از روشن و خاموش بودن کلید اطمینان ندارید، می توانید از چراغ روی کلید متوجه شوید. 

برای خرید عمده و دریافت لیست قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان فروش ما در سیتی برق تماس حاصل فرمائید.

نوع محصول
کلید کراکس
کد محصول
3896 - 4008
وزن
0.12 کیلوگرم
ابعاد
1 × 9 × 9 سانتی متر
نوع روکار / توکار
توکار
تعداد در کارتن
100 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...